14 Şubat 2012 Salı

"sen"HİSSİZLİK

dışarıda kar yağıyor...bana inat,ve ben seni çok özledim !evet biliyorum özlememeliyim adın dahi geçmemeli luğatımda ..."sen"HİSSİZLİK başka bir şey ,bizden ayrı ...keşke demek faydasız,acemilik düpedüz toyluk var üzerimde sana ait...aynalara çarpıyorum "kahretsin"ihanetini...hani diyorum ,ne oldu o cesur deli dolu kıza?"nerde o cesaretin ,ayrılığı göüsleyip unutur dun?"ayrılık! ayrılık!...en çok sol yanıma ağırlık! kan kırmızı gözlerime geliyorsun sonra...dökülüp git istiyorum ,geri dönmemecesine!ben seni çok özledim biliyormusun? sen başka bir canı sararken ,rakı şişesinde balık olan ben. Ne tuaf canınından can olan ,bir yabancı şimdi ;uzakta "ben sensiz ölürüm"diyen başkalrının koynunda ölüp ölüp  diriliyor!İHANET zaferin olsun ama,bensizlik ölümün !kahbelik,karahterin !sana söz ;sana yemin, bende seni istediğin gibi TÜKETECEĞİM!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder