20 Şubat 2012 Pazartesi

ESKİYENİ

yeni bir oda caddeye bakan tarzdan ...her odanın yeni bir kimliği var sanki her biri farklı bir dile hakim gibi ,farklı şeyler ifade ediyor bana...boğluyorum yoruluyorum...yinede anlatamıyorum duvarlara...neye benzersen benze kesinlikle sen o değilsin demiş şair ya"ben "bu değilim işte! yeni bir oda yeni bir yatak yeni her şey değil mi?hayır hayır değil...hepsinin üstü cilalanmış ,sadece yeni gibi görünüyorlar...yeşil çay evet yeşil çay oda eski elmalı tarçınlı sadece yeniyi anımsatıyor fincanımda!bu akşam üstü,güneş de başka ,huzurla huzursuzluk arasındaki bir sınırdayım şu sıralar,hele akşam bindiği zaman odama!6 kişilik  odanın geçici misafiri gibiyim ...eskiye yeni bir ,cila işte!"eskiyeni" demişken yine hatırladım bak ,"eskiyeniye "her oturduğumda yaşadığım dejavumu  bilemiyorum ama ne zaman ANKARAYA gitsem ve nezaman"eskiyeni"de bir şeyler içsem hep aklıma gelirsin adındaki keremetten sanırım!bu kötü bir şeymi!neyse artık ,mekanlarıda temize geçmenin zamanı gelmiş!karlı memleketin duvarlarından bahsedecektim ben,değilmi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder