14 Şubat 2012 Salı

???

insan neden yalancıdır?gerçekler neden çok acıtır,...neden ihanet eder?bedelini bildiği halde...ihanetin bedeli kahramanlık mı? bilmek istiyorum çözmek istiyorum,ama;anlayamıyorum...kendime soruyorum cevapları hep sonuçsuz yarım kırık,neden !sana sormalıyım ,cevabını senden duymalıyım ,insan neden aldatır sevdiğini ?sevsen riyakar olabilir miydin?neden ben ihanet edemiyorum sana;tıpkı senin bana yaptığını, ben sana neden yaşatamıyorum!çok basit ,ben seni gerçekten çok sevdim...ne başka bir göz rengi deydi gözlerime nede başka bir ten elime...evet,denedim olmadı yediremedim ,ben sana hiç benzeyemedim..."berbat bir öğretmensin"hani sen herşeyi öğretmiştin bana?bak "kansız"nasıl olunur öğrenemedim ben...anlatsana ,sahi nasıl olunur böyle ?SEVER GİBİ YAPMAK...kandırmak nasıl olur anlat bana ;vaktim çok dinlerim seni hem bilirsin konuşmaktan daha çok severim dinlemeyi...şehirler arası ihanetini,otobüs terminallerinde bırakıptamı geldin mesela ...?kokusunu tenini üstünden nasıl çıkarttın,yüzüne nasıl baktın ege'nin ?asıl özün neydi senin? bunca sorumu nasıl cevaplarsın bilmem..."ben düğümken" sen başkasına nasıl çözülürsün? ne çok sorularım var değil mi!sence anlamsız bomboş hepsi...üstüne geliyorum boğuyorum seni, eeee...deniz bu "yüzmeyi öğrenmediğinden"...şikayet etme hemen,bitirmedim sözümü! anlatma sırası sana gelecek ,bana cevaplarımı ver yeter...ne bir yudum aşkına ,nede yalanlarına katlanamam...ne sevebilirim ne yüreğimi açabilirim tek istediğim söyle ,anlat ihanetin inceliklerini!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder