14 Şubat 2012 Salı

BUNA NE DENİR?

artık eminim ...kalite giderek yok oluyor,her şey ucuz basit itici.Bir eşyadan tutunda ,insanın doğasındaki dünya eskimekte paslanmakta ne yazık ki ;hayaller bile ucuz itici...insanı insan yapan değerleri savunmak için daha ne kadar,direnebilirim bilmiyorum ...düzen bozuk dünya laşka...

sevgiyi bile parayla satın alıyor artık insanlar,para karışılığında kendini görüşünü ruhunu satanları biliyorum!Nasıl,bu kadar vurdumduymaz olmuşlar!!!kırıla kırıla çarpmaktan kendilerini,nasıl bu hale getirmiş her şey ,her şey ucuz.aşk mesela "aşk "denilince halbuki herşey değişir,nasıl çıkar ilişkisine dönüp pazarlanıyor seviyesizce !aşk sadece tende mi?çok itici ...çevreme şaşırıyorum emeksiz sebepsiz iki insanın 3 günde bitirmesi her şeyi tüketmesi çarçabuk,.. üzüyor beni...yüreksizlik yalanlar yanlışlar!içlerindeki vicdan dürtüsünden bir haber insanlar...farkındayım ne onları değiştirebilirim ne dünyayı !sadece kendimi koruyabilirim...

yürekte yaşanan her şey kucağa düşmüşken ,para karşılığı takas edilirken aşk demeye korkuyorum...emeksiz uğraşsız olsun isteniyor basit ve geçici...doğama aykırı,hep derim ben bu devrin insanı değilim!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder