25 Şubat 2012 Cumartesi

eski bir tanık ...

şimdi ,başka bir kentin nefesini çekiyorum içme ...yalan yanlış ne ise işte ,baştan yazıyorum...ne kadar yorgun olursam olayım,direniyorum işte !ağırlığından kurtuldum yüreğimin,alıştım yine .kimsesiz ,sensiz değilim ya ben işte bak ,bitmedim senin yokluğunda...her sonun yeni bir adı var lügatımda,YALIN VE YANLIZ deniz köpükleri çok tuzlu evet ...SENSİZLİK...yüzdürdüğüm gemilerimi ,batırdım şimdi:YENİ BİR BEN var aynada ,bana yabancı ilk kez gördüğüm bir süret,yabancı bakıyor bal gözleri...ama bir o kadar güçlü, bir o kadar deli!yeni bir kız var çocukluğunu,avuçlarına dökmüş senin ,oyuncaklarını ve hayallerini sana bırakmış büyümüş o küçük kız..".memnun oldum "diyorum ,aynada gördüğüm yetişkine memnun oldum ...hadi bakalım seni neler değiştirecek? saçlarındaki beyazların ,giden yılların, akan yaşların hediyesi bu yetişkin kız...hoşgeldin,otur şöyle göz bebeklerime uzun sürede gitme...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder