13 Şubat 2012 Pazartesi

deniz taşınca...

sen, benim en bilinmedik yanım dın çözülmemiş düğümler im...bam başkaydın önce,kahramanım oldun küçük kısa peri masalım da.soğuk ellerim din ,sonbahar ayazında...biraz delilik ti seni sevmek.

ne kadar geçmişti üstünden,kaç ayı devirmiştik seninle?hatırlıyorum bir sonbahardı,yorgundum ...bir hayli kırgındım...aylardan eylül,günlerden perşembe.bir telefon getirdi seni bana,nasıl bir tesadüftü bu ? onca insanın içinden gelip beni bulman?bak hatırlıyorum sana dair her şeyi!bıkmadan usanmadan,ikna etme çabaların:) hala gülümsüyorum aklıma geldikçe..farklıydın özeldin ,tutup hayatımı çektin kendine beni değiştirdin bir anda ,neydin sen? kimdin!ruhumu dinlendirdin ,hayatımı değiştirdin "gülle gibi " ağırdı sensizlik...ne yaptın bana?aşkmı bu sevgimi neydi bu? korkuyordum ,bir gün biteceğini bile bile sana gelmeye korkuyordum işte! "seni görmeme izin ver" demiştin...gelmeni istemiyordum ,kopamayacağım  birine bağlanmak sevmek üzülmek istemedim..."benden sana zarar gelmez"lafına rağmen!inanmalımıydım sana?karma karışıktı her şey...aslında sen bana hiç olmadığın gibi geldin,aynı bedende farklı bir ruh  vardı! yanılmadım.Aylar geçince farkına vardım ne yazıkki.
keşke olduğun gibi ,hissettiğin gibi çıksaydın karşıma ;bahanesiz, yürekli, mert ,dobra..."adam gibi adam "demiştim halbuki ,sana "üzmez beni" (iç sesim tam aksini söylerken)...


yürüdüm kabalık cadden,hava soğuk ve yağmurlu...tam kışın ortası erken kararan hava hatırlıyorum.İşte karşımdaydın, sarılıp öylece sana kalmak istedim hep yanında ,"çok özledim seni"dedin ...sesizce "bende "diyebildim. Tuaftın,soğuktun benimleydin ama;çok uzaklarda...yüzüne uzun uzun baktım! başka bir iz vardı gözlerinde,ruhunda başka biri hakimiyet kurmuştu içinde!neydi seni bu denli durgun ,hareketsiz kılan?.radyodaki şarkı düşüncelerimi bir bıçak gibi kesti,"acısa da öldürmez,cehennem döndürmez"...evet dinliyordum seni ...sakindim ama fırtınalı o an arkama bile bakmadan kaçmalıydım..."deniz taşıyor"işte ruhun acıyor,o başka birinde!!!ellerim buz gibi yorgun ve halsiz,sigramı bile yakamadım, korkularım beni tutuştururken, kaçmalıydım bitmeliydi bu mesele üzülmeden,yapamadım...gözlerinde bir başkası varken bile ,ben sana inandım işte!ne garipti "deniz taşıyor boğuyor bizi dedim bırak bitsin "dinlemedin ...vazgeçmedin.İhanetinin ödülümü saydın kendini ,yaşanmamış hayatlarda keşke gitseydin... o akşam bir kez faili meçul  bir cinayet işlemiş olacaktın,oysa şimdi binlerce "benin" katilisin...bedelini nasıl ödeyeceksin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder