10 Mart 2012 Cumartesi

ölüyorum...

ben ölüyorum sen nerdesin? hastane duvarlarına bakarak ,uyanıyorum yine yastığımda avuç avuç saçlarım var!ne ilaçlar ne ağrı kesicilerde aslında çarem, ne uyandığımda duyduğum acıyı hafifletiyor nede sesizliğe çare oluyorlar...yağmur yağıyor yine,ankara ya ...sesiz bir sabah daha,yine geliyor hemşire zaman geldi...yine a garip cihaz bekliyor denizi...uyutuluyorum...yorgun sesiz ve sensizz...

akşam oluyor sonra keman çalıyor ,rüzgar"sahi "diyorum "sahi...keman çalacaktım sana,kırmızı şarap tadında"kolidordan geçiyorum uzun karanlık soğuk..."nerdesin ,kimlesin?neden yoksun!"diyorum 1042 numaralı odanın kapısında...dökülüyorsun gözlerimden..."ölüyorum ben"pencereye kadar yürüyorum ,ISLAK ANKARA    sesin kulaklarımda...duymadınmı?"benim sana ihtiyacım varmış,gelmezsen fazla yaşamazmışım"bu gemi yorgun!DENİZ durgun...nerdesin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder