28 Mart 2012 Çarşamba

değişiyoruz...sen ve ben

hafif dönen başımın içinde senden kalma görüntüler var!eskiye dair ...bize dair mart sonu temiz kokuyor hava biz gibi,o çok sevdiğin kokumu sıktım yine bileklerime ...kaybetiğim yerden çıkıp geldin ansızın yine,bekleniyordun evet!!!sıcak hava yerini yavaştan serinliğe bırakıyor,baharın aldatan ışıklarıyla sönüyor gün içimden yavaş yavaş....ağır ağır çöküyor akşam ışıklı yine cadde alabildiğine her yer kırmızı turuncu ve bize boyanıyor yine ...toprak kokuyor ANKARA kokuyor ellerimde...

saat hayli geç...belki gece yarısını çoktan geçti!penceremi açıyorum ,tatlı bir esinti çekiyorum alabildiğine içime derinliğini...yüzümü ohşuyor saçlarıma dokunuyor hatta ...kalbimide kanatsa ,çıkartmıyorum sesimi...gözlerimi kapatıyorum sadece tebessümle ...yeniden diriliyorum!yeniden can buluyorum ...kar kalkıyor toprağımdan,ışık saçıyorum yeniden ...sesiz duruyorum ...ne bir müzik ne bir başkve ses karışıyor kanıma ...gülümsüyorum sesizce ve sensizce özleniyorsun ...özlüyorum ama içimden seviyorum seni...aklıma geliyor deliliklerin söylediklerin ve yeşil gözlerin...seni getirdiği bahar ellerime bıraktı kapıma ve kaçtı!!!:))özleniyorsun ve çok seviliyorsun biliyormusun?deniz yine taşıyor sana !!!değişiyoruz sen ve ben bıraktığından daha çok seviyorum artık bizi:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder