5 Aralık 2012 Çarşamba

ben demek...

deniz ;sonsuz harflerin içinde boğulmak demek!!deniz demek;kalbindekilerin aklın  kıyılarına ,kayalıklarına çarpması demek!sonsuz, mavinin üstüne düşen ayışığı aynur demek!içinde biriktirdiği çöpleri ,kıyılarına vurur demek! özetle ben demek ve bir de benden gidenler demek!...kırıldığı yerden ,yaraya tuz basıp;geceye güne yaza kışa inat,en sağlam kayaları taşları bile kuma çevirmek demek!içinde binlerce canlı duyguyu,binlerce yıl tutabilecek  yaşatabilecek kadar su demek!bazen bulanık bazen duru ,ama;hep saydam demek!göz yaşından bile tuzlu demek!ondandır ;yaranın üstüne ağlayıp kapatmak istemesi ondan!!

nehirler denize çıkar ama denizler hep okyonusa  döner!!derindir alabildiğine ...her zeresinde yosun kokar!hüzündür aslında,yosunlar!!gönlünün en derinleri hep kuzeye bakar!!bazen buzlu bazen sıcak!!hiç bir yere sığmayan elde avuçta durmayan...belki başka bir yüreğin şeklini alır ama asla olduğu yerde durmaz.avuçlarında tutamazsın bir yere taşıyamazsın ya buhar olur yada akar gider!!! özetle deniz demek ben demek...ben demek hüzün demek ben demek su demek!!!ben demek katreyi matem demek!!!


1 yorum: