3 Kasım 2012 Cumartesi

.....!!!

nereye gidersem gideyim ,içimde taşıdığımsın sen!aslında akmayı bilmeyen silinip gitmeyen hiç masumiyeti olmayan bir tutku bu!!!kilometreleri alıp göze,kaçmak bu.hiç tanımadığın bilmediğin kentler geçmek ,hiç görmediğin yüzlerde buluşmak bu!öyle garip öyle dolu...tarifi olmayan karmakarışık iksir gibi !!!hep bir şeyler eksik hep bir şeyler yanlış!düşünceler karmaşık sert ve kırık!!dökülüyor yine yüzümden ,topluyorum olmuyor hiç bir şey aynısı,ılık rüzgarın yüzümde hissettiğim yağmurun can alan yanlızlığı...

kirli yüzlü çocukların gözlerinde gördüğüm umut ışığı,kalabalık yanlızlar şehri,köşedeki simitçi ve martıların sesi her şey nasıl bu kadar sen olabildi!bırakıp kaçmak istediğim ama hep benimle gelen gölgem gibi...
aslında ,kessen bir damla kanım akmaz biliyorum!!
ağlasam yine akmaz biliyorum!!içimde ne varsa akıtmak istiyorum sana,yağmur kadar ıslakk güneş kadar yakıcı olur...

kapatıp gözlerimi bir orman derinliğinde; sesizce soluksuzca dinlediğim sensin yine,ve bir yaprak savrukluğunda tek tek düşüyorsun içimden derdim benden...yavaş yavaş geçiyorsun...bitmek bilmeyen bir sancıya dönüşüyorsun sonra yeniden başlıyor ağrılarım...
rakı kıvamında oluyor sonra göz yaşlarım,mavi ,buruk ve yakıcı...
düşüncemde geziniyorsun ,yanıma düşüyorsun en son ...herşey sana benziyor işte ,bir şarkı çalıyor sonra;bak oda sana benziyor...hem güldüren hem ağlatan !!!ne bir ele değiyor yüreğim ne bir göze...sen gibi işlemiyor içime ,üşüyorum...yürüyorum soluksuzzz!!!
sanki ucunda sen varsın!
yürüdükçe uzaklaşıyorum ...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder