12 Eylül 2012 Çarşamba

...

konusu sen olan,bir yazı çeşidi daha şairimsi şiirimsi biraz!sabahın 4ün de kafa yormuşluğum düşünmüşlüğüm gidip gelmelerim...suçlarım suçlanmışlıklarım..bilemiyorum işte bulanık biraz...siğaramın küllerini sağa sola düşürüyorum sana daldığım zaman...sabahın ışığını sıcağını bilmiyorum unuttum bu yüzden . yarasalara karıştım,muhasebelerim  yüzünden,kedilerimi seviyorum yemek yapıyor bulaşık yıkıyorum arada bir tozlamış,kitaplarımı düzenliyor gömlek ütülüyorum ...şarkılar kesiyor düşüncelerimi ok gibi hızlı...karşıklığım yuvam huzurum bir yana sen...bir yanda yaşadıklarım bir yanda yaşayamadıklarım.."kim kazandı"kazanmak için çekip gitmedim oysa !yenilmedim yenmedim...vazgeçtim.

dönüp bakıyorum ,"çalı çırpı"herşey...güzelleştirmeye çalışıyorum bir çift gül dalı biraz hanımeliyle odalarımı.temizlik yapıyorum seni çok özledikçe,kitaplara gömülüyorum bir kahve eşliğinde ...huzur buluyorum aşk buluyorum ...ama eksik parçalarımı hiç bulamıyorum!sende kalan yerlerim kanayan kanadıkça kabuk bağlayan bir demet sorunlu duygu yumağına dönüşen dünler im var ,geri alamıyorum...isabet ediyor ,sana benzeyen çift göz sokakta yüzüme aldırmıyorum...seni anımsatan harfler geçiyorum köşebaşlarında,idare ediyorum...acı vermiyor can yanmıyor tatlı bir telaşta bulmuyorum bizi!


daha az rakı içiyorum artık ,daha çok çıkıyorum sokaklara!senin sokağına uğrak yerlerimdi ,üşeniyorum artık geçmeye !yollar geçiyorum kıyılar geçiyorum sahil boyu,deniz durgun deniz sakin taşmıyor artık!nem buğusu yok!kasvet yok...yıldız kayarken dilek tutmuyorum artık!kuşlara ekmek atıyorum ,hayvanları seviyorum çocukların gözlerinde buluyorum mutluluğu...sevdayı kıyılarda dağlarda derinlerde izliyorum...daha çok tarçın kabuklarıyla içiyorum çayımı...doruklarda geziyor gölgem,fırtınasız durgun sakin !daha çok dua ediyorum senide eksik etmiyorum.kızmıyorum artık kırılmıyorum,yağız esmer gecelerde gözlerimden akmıyor yaşlarım usulca ...ruhumdaki kalabalık yok oldu ısız değil ama sesiz!


daha çok mavi seviyor daha az siyah giyiniyorum...dönüp bakıyorum arkama arada sırada !kat edilmiş yollara,gülümsüyorum...usulca!bazen değer biçiyor bazen değerleniyor bazen değersizleşiyor seninle yaşananlar!durup dinliyorum kendimi"teşekkür ediyorum"sana kazandıklarıma çaldıklarına kayıplarıma...sonra dönüp şükrediyorum ,büyük aşkıma !"gözden düşen kutsaldır"üstüne basılmaz nimmettir o ,kim bilir kimlerin emeği var!basmıyorum  ama başımın üstündede gezdirmiyorum!üzüldüğün üzmüyor sevindiğin sevindirmiyor beni...ne haldesin düşünmüyorum,ne yaparsın bilmiyorum!kafamın içindeki çitleri ben çizmişim ben koymuşum onları oraya !sabır dedikleri buymuş aslında...ılık rüzgarın saçlarımın arasından geçmesine izin veriyorum !cebimde çokça umut cebimde sevda cebimde aşk egeye koşuyorum!bir efeye vurgun kalbin yanına koşuyorum!üzümün yeşili denizin mavisi bir zeytin dalında !gönlüm şimdi o eski kasabada kilometrecelerce çok  kilometrecelerce derin ! bir balık lokantsı bir kadeh rakıda ...


yeniden sevebildiğim yanında ağlayıp gülebildiğim adam gibi adamda yüreğim. göz bebekleri bana ait!kocaman bir kalpte kalıyorum konaklamıyorum"kovsanda gitmem "diyen birini deli gibi solukluyorum çekiyorum yüreğime "güvendesin"diyorum kalbime" güvendesin"...ödülümü öpüyorum ...sonsuza kadar yüreğimi amanet ediyorum...yeniden seviyor yeniden seviliyorum!...vazgeçmişliğimin vazgeçilmişliğimin öldğümün gömüldüğümün yandığım yanıldığım herşeyin bedelini işte böyle ödüyorum!!onu seviyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder