10 Eylül 2012 Pazartesi

biz öldük!

keşkelerin faydasız!pişmanmışsın...yeniden istiyormuşsun...sana nasıl alıştım ,sevdimse!öylede sildim...zorundaydım zorundaydık.defalarca yıprandım defalarca açtım sana yüreğimi çok sevildin be!!belki kimseyi bu denli öbür yarısı yapmayacak kalp!belki bu denli önemsemeyecek!sevgimin adı yüzsüzlük oldu fedakarlığım yalan!emeklerim düğüm ...sana aşık kadını diri diri gödüm toprağıma,ne inat uğruna ne ettiğim yeminler umrumda!yine bozardım yine gelirdim yine senindim ben!!beni anladığını biliyorum artık,tek başıma sevmedim ben ...tek başıma dahil olmadım hayatına ,ve karar sadece benim değil!


ne çok yalan dolandın ?ne çok öldürdün sevgimi döktün yüreğimin suyunu yerlere ...çiçeklerim vardı sana çürüdüler bir bir!çöle  döndüm sonunda...ne çok sevmiştim oysa seni ,ömrüme katım ruhuma çektim ve bütün hücrelerime işledin...senin için yaptıklarım yapacaklarım yapamadıklarım...ne çok hayellerimiz vardı belkide sadece benimdi o hayaller sana dokunmamış yüreğine erişememiş...ne yazık sevmeyi öğrenememiş!sonra bir şey oldu herşey değişti...yüreğimde ne bir tek dal çiçek ne bir damla su kaldı...ben gidersem daha iyi olcaktı... kopmalıydık aynı şehirde ayrı ayı sevdalara sarılacaktık...pişman değilim sende olma !son kez vedalarına bula ve anma adımı birdaha!dönüşü yok bu yolun sana varan gemilerim yok artık yaktım...yandığımın yanında gitmek nedirki? seninle yanlızken ,sensiz olmak koymazdı bana!

şimdi son kez dinle beni bu bir veda değil!biz vedaları çoktan geçtik!sana akkıtığım gözyaşlarının miyadı doldu!sevgim bitti kurudu!"seni sevmiyorum"mu ilk kez dürüstçe söylüyorum yüzüne...servet mal mülk para bunlardan banane!hiç birşeyde gözüm yok benim üç kuruşum sana helal olsun!haram ettiğim yüreğimdi sevgimdi oda helal hoş olsun!hatayı sende yada kendimde aramıyorum artık!isteseydin neler olcaktı hayal bile edemezsin !yaralarını sarıp derdini derdim etmezmiydim hiç!doyasıya basmazmıydım bağrıma !yağmuru rüzğarı kışı yazı elinden sıkıca tutup geçmezmiydim?hiç bir şey tek taraflı değildi biliyorum sen isteseydin herşey değişirdi..."istemedin"...senin seçimin..."özleyeceksin"demiştin...inan özleycek kadar sen kalmadı içimde ,pişman olacak kadar ben kalmadı!!tükettin...tükettik!sana ait her şeyi soğuk derin sulara gömdüm!yaşadıklarımızı unut!pişmanlıklarımızı unut...iki yabancıyız kabul et yüzleş !yollar ayrı amaçla ayrı ...kin gütme yüreğinde çalı bitirme!beddua etmiyorum ah etmiyorum her yol sana aydınlık olsun!ve asla unutma şu sözümü"NE YAŞATIRSAN ONU YAŞARSIN"...mutlu omayı dene kafanı değiştir bakışını değiştir...senin kötülüğünü asla istemedim ...kimseye düşman olmadım sana da olmam!!sakın beni bekleme umut etme döner diye !öldük biz bunu kabul et ... ayrı yerlerde ayrı hayatlara dahildik...ne aittik ne sadık olabildik...yinede sen mutsuz umutsuz olma ben yokmuşum gibi hiç olmamışım gibi yürüyeceksin kendi yoluna!

deniz...

1 yorum: