29 Ağustos 2012 Çarşamba

KEŞKE YOK"İYİ Kİ VAR"

     hey gidi hey!!!yılların özlemi var ,içinde biliyorum...doğru olanı yapmalıydı yüreğin ,doğru olana yönelmeli hatta koşmalıydın!!yanlış üstüne yanlışların diz boyu!keşkelerin ondan dilinde,böle çıkışsız yolları...ne kötü ol istedim ne sana zarar gelsin!hep mutlu hep umutluydu yüzünü anımsamaya çalıştığım adam. içinde yüreği olan sabırlı kararlıydı,hiç bir şey yıkamazdı ya onu hadi?
    elimde şarabım ;buruk ekşi lezzetli...anımsadığım yerlere gitmek isterken buluyorum hep kendimi.belkide,senin gölgen bile yokken hayali bir karakterin tadıyla yaşlanıyorum...üzülüyorum ,düşündükçe ne yaşadıklarım ne yaşattıklarındı önemli olan !duyduklarımdı...biliyorum kat kat ödedin bedelimi girdiğin günahlarım karşılıkşız değildi!biliyorum deli gibi pişman olduğunu!!!keşkelrin dilinde hem nasıl...yaşlanmış yıpranmış görünüyor yüzün ,ben yokken çok ağladın biliyorum...kendinden utandın biliyorum...sarhoş olup kızdın bağırdın sövdün...bu kez sen yıkıldın,ben sevinmedim iyi ol istedim ve ilk kez bundan pişman olmadım!öylece çekip gitmek en güzeliydi en temiz karardı bu!bilindik bilinmedik herşeyi seni geride bıraktım!!ve ilk kez deli gibi özlemedim ilk kez ağlamadım sana ...yüklerimi seninle bıraktım kapıya,sen gidince sevmeyi sevilmeyi anladım ben!!en önemlisi yapılanlara rağmen affetmeyi kabullenmeyi öğrendim sende...

    aslında iyki oldun hayatımda ve iyki deneyimledim seni!aşk sandığım perde kalktığından beri bambaşka biri oldum,bunca zamanı harcadığıma kızmadım ilk defa ve en çokta ilk defa unutmaya çalışmadım seni...seni içimden atmak istedim attım...üzgün değilim kırgın değilim pişman değilim!sen yinede mutlu ol,düşünme...yürü doğru biliğin yolda...sen yine pişman olma yaşanan herşeyin bir nedeni vardı ve yaşandı!lütfen gururlu dimdik ol kafan egik yüzün hüzünle dolmasın...sırtını dönme yaşama !!!herşeyin bedeli vardır...yaşattığın bedelleri elbette ödeyeceksin...düşmanım değilsin beddua etmem,dostum değilsin sana yol göstermem...kabullendiğin hayatı sana bıraktım bırakmalıydım...mutluyum huzurluyum yaşadığım herşeyin bedelini alıyorum...ne kimseyi kandırdım ne aldattım..."SENİ SEVMİYORSAM"bu senin isteğinde ,bende bu kurala dahil oldum iyki de oldum...iyiki çekip gittim hayatındanve iyki oldun hayatımda...."biz yeniden doğduk"

SAYGILAR....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder