30 Temmuz 2012 Pazartesi

ÖZLEDİM...

nasıl ÖZLEDİM SENİ egeyi seni...yol boyu şarkılarımızı ,düşlerimizi ...konuşmalarımızI!!nasıl özledim ellrini yosun gözlerini...yanımda istiyorum seni,bir ömür boyu hiç bitmyecek bir masal gibi okuyorum dudaklarından geleceği...geceye karışan nem kokunu getiriyor ara sıra ...yetmiyor ne yazmalar ne konuşmalar,kilometreleri alıp göze çekip gelmek istiyorum yanıbaşına...söylediklerin gözlerin gitmiyor aklımdan!!güvendeyim güveniyorum ve ilk defa belkide ,bu kadar derinden seviyorum  ..sığ sevgilere inat deniz gibi değil ,okyonus gibi derdim sana ...sarhoşluğu aşka bırakıyorum ben yanında sallanıyorum işte öyle seviyorum öyle geliyorum sana...şükrediyorum ve meleklere seni bana böyle derinden böyle delice sevdirdi diye...SENİ EN DELİ HALİMLE KALBİMLE BEDENİMLE SEİYORUM...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder