26 Mayıs 2012 Cumartesi

???

iklimlerimden kopan geceyi sana heba ettiğimi...yalnızlığımı kalabalığımı baharımı kışımı ...bildiğin bilmediğin sözlerin cümlelerin ardı arkası kesilmeyen kabuslarıma ekledim..elime ne geçti?ne kazandım? şimdi...acımıyor bile canım...bir yudum rakının mülteci eylemci asiliğinde kavrup ciğerimi ...kanatırcasına gözlerimi...söylediğim türküye katarım bizi !bizmi kaldı?sen mi kaldı?ben mi kaldı?söylenen sözlerin kekik kokan keskin kenarında,bahar olsam ne fayda?ya bir başkası alıcak yerimi...ya bir eski rüzgar kavuracak tenini...bilinmezz...bir zaman,yolculuğunda farkında bile olmayacaksın alışıcaksın...çocukların büyeyecek,yaşlanacaksın...yavaş yavaş değil birden unutucaksın bizi!gömeceksin beni...ne ten kalacak ne ben...kaybolmayacak yok olmayacak tükenmeyecek bir isim bir ah bir göz yaşı hatırlatıcak beni sana işte ozaman anlayacaksın nerde hata yaptığını,neleri kaybettiğini neleri hiç uğruna kırıp geçirdiğini !anlayacaksın ne ben kalıcak geriye ne sen...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder